O mnie

Moje zdjęcie
Lithuania
Dziewczyna, 12 lat. Tyle o mnie ;D
Obsługiwane przez usługę Blogger.
środa, 29 maja 2013
Witam, oto pierwsza notka z serii ,,Wywiad''
Dziś postanowiłam wziąść kogoś z mniejszych leveli i popytać o to jak wobec ich zachowują sie starsze leveli, vipy, jak poznali a raczej nasza dzisiejsza gwiazda poznała Msp, a zresztą sami zobaczycie :)

Dzisiejsza gwiazda Slimlady, 2 level


._Ariana_. - Witam :).
Slimlady - Hejo.

._Ariana_. - Jak poznałaś Moviestarplanet?



Slimlady - Od koleżanki.
._Ariana_. - Ona jest zarejestrowana na Moviestarplanet?



Slimlady - Tak.
._Ariana_. - Jaki ma nick?



Slimlady - Alaja$
._Ariana_. - Serdecznie ją pozdrawiam :)



Slimlady - Przekaże :).
._Ariana_. -Kolejne pytanie, jak zachowują się wobec ciebie vipy, starsze levele?



Slimlady - Gdy ich zapraszam, nie odpowiadają :(.

._Ariana_. - Jakie jest twoje mażenie na msp?


Slimlady - Stać się takim kimś jako ANNIIA czy Alakinga.

._Ariana_. - Poco?


Slimlady - No wiesz... poprostu chciała bym stać się sławna na msp.
._Ariana_. - Każdy bym chciał



Slimlady - No wiem xD
._Ariana_. - Teraz zapraszam do mnie do pokoju na focię na blog 



Slimlady - Jestem.
._Ariana_. - Ok dzięki za wywiad, Pa :)



Slimlady - Paaa :)











Foto :)

1 komentarz:

  1. No fajnie! :) Miło wygląda ta dziewczynka. xdd
    Pozdrawiam i zarpraszam na:
    http://transformice-moviestarplanet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń